jueves, 1 de mayo de 2014

Crònica i taller del Handmade Festival Barcelona.




Hola!, com ja sabeu, el passat dissabte 26 d'abril vaig visitar el Handmadefestival a la Fira de Barcelona. Ha estat una experiència molt maca, tenir a l'abast tota aquesta creativitat en un mateix recinte ha estat meravellós. Milers d'idees i materials, tot el que puguis imaginar es pot fer. Gairebé de forma casual em vaig retrobar amb una molt bona coneguda, la Raquel de Papers trencats. Desconeixia que és una enamorada de l'scrap i ara ja no se m'escapa!, la tinc ben localitzada per a futures consultes o tallers a la papereria Grap/pa de Barcelona. En definitiva, que és una experiència molt recomanada per repetir en les següents edicions.

Jo només hi vaig assistir dissabte, ja que al matí tenia el taller programat i a la tarda em vaig dedicar a passejar i tafanejar, però realment, no m'hauria fet nosa anar-hi un altre dia!, per tal de poder mirar amb més calma i absorbir tota la quantitat d'informació, nous productes, etc.

A banda de tornar-me boja mirant i remirant stands i cosetes vaig participar en un taller impartit per la Marta Juez de Miscraplab. Ha estat fantàstic, és una gran tallerista, explica les coses amb molta claredat i sempre té un somriure. Moltes gràcies Marta!. 
Vaig fer una mini maleta amb un petit àlbum al seu interior. Us deixo algunes de les fotos del pas a pas i una de l'interior de la maleta ja acabada.





Espero que us hagi agrdat, fins aviat!

No hay comentarios:

Publicar un comentario