martes, 20 de enero de 2015

Nous projectes: disseny de làmines // Nuevos proyectos: diseño de láminas.

Hola! Com esteu? Avui us vull parlar d'un dels nous projectes que us vaig dir que engegaria aquest any. M'agrada molt poder presentar-vos un nou producte: làmines dissenyades i personalitzades. 
Hola! Como estáis? Hoy os quiero hablar de uno de los nuevos proyectos que tengo en mente para este año. Estoy súper feliz de poder presentaros un nuevo producto: láminas diseñadas y personalizadas.

La primera de totes va ser un regal per algú molt especial, i a partir d'aquesta em vaig començar a formar i a practicar i vaig fer la làmina publicitària per a les compres de nadal promocionant el producte artesà.
La primera que hice fue un regalo para alguien especial y a partir de esa empecé a formarme y a practicar y así surgió la lámina publicitaria para las compras navideñas promocionando el producto hecho a mano. 
   


















 Poc a poc he anat dissenyant altres models. Us els deixo aquí. 
Poco a poco he ido diseñando distintos modelos. Os los dejo aquí.

 



 
   


Si esteu interessants en algun en concret o voleu alguna cosa semblant, no dubteu en enviar-me un correu!
Si estáis interesados en alguno en concreto o queréis algo similar, no dudéis en mandarme un mail!

Fins aviat!!
Hasta pronto!! 



lunes, 12 de enero de 2015

Iniciatives boniques: #aiestelar2014 / Iniciativas bonitas: #aiestelar2014

Hola! Com prova l'any? Avui us porto la primera entrada del 2015 i us vull parlar d'una iniciativa que va sorgir aquest nadal gairebé per demanda popular entre algunes de les meves seguidores a instagram i companyes de la iniciativa #postalesviajeras, de la que alguna vegada ja us n'he parlat. 
Hola! Como va el año? Hoy os traigo la  primera entrada del 2015 y os quiero hablar de una iniciativa que surgió estas fiestas, casi a petición popular entre algunas de mis seguidoras en de instagram y amigas de iniciativa #postalesviajeras, de la que ya os he hablado en alguna ocasión.

El cas és que arran de participar en un amic invisible amb les meves companyes de BloggingABC, vaig decidir preparar-ne un jo també. El vaig preparar i promocionar a través d'instagram i el vaig batejar amb el #aiestelar2014. La veritat és que ha estat meravellós preparar-ho tot, jo m'encarregava de rebre e_mails amb les adreces de les persones i després les emparellava. 
Resulta que a raíz de yo participar en un amigo invisible con mis compañeras de BloggingABC, decidí preparar uno también. Lo organicé y promocioné a través de instagram y lo bauticé con el #aiestelar2014. La verdad es que ha sido maravilloso prepararlo todo, yo me encargaba de recibir e_mails con las direcciones de las participantes y luego las emparejaba.

També vaig tenir un petit detall amb cada una d'elles i els vaig fer arribar una postal de nadal i un petit regalet. M'ha agradat molt aquesta experiència i sé del cert que les participants també s'ho han passat d'allò més bé. 
También tuve un pequeño detalle con cada una de ellas y les mandé una postal navideña y un regalito. Me ha gustado muchísimo esta experiencia y sé a ciencia cierta que las participantes también han disfrutado mucho.


Us deixo amb un recull d'algunes de les fotografies, tant dels preparatius com dels regals.
Os dejo con un resumen de fotos, tanto de los preparativos como de los regalos.





Estic convençuda que l'any que ve repetiré. T'apuntaràs? ;) 
Estoy convencida de que el año que viene repetiré. ¿Te apuntarás? ;)